Працюємо з 09:00 до 20:00 пн.-пт.

Умови повернення

На підставі ст. 707 ГК України, ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», при купівлі товарів непродовольчої групи, якщо придбаний товар є товаром належної якості, Ви маєте право обміняти його на аналогічний товар, в разі якщо він Вас не влаштовує по будь-якій причині.


Поверненню підлягає тільки той товар належної якості, який не використовувався Вами і який зберіг товарний вигляд, властивості, упаковку, пломби і ярлики. В цьому випадку, Вам не мають права відмовити в поверненні товару.


Термін на повернення такого товару становить 14 днів, не рахуючи дня покупки товару (якщо продавцем не оголошені більш тривалий термін повернення).


Для повернення товару, який Ви хочете повернути, Ви повинні зберегти розрахунковий документ, що підтверджує покупку товару. Крім цього, Ви повинні докласти належним чином завірені копії Ваших документів (паспорт та індивідуальний номер платника податків).


У разі якщо Ви вирішили обміняти товар, а аналогічного товару вже немає в продажу, Ви маєте право придбати будь-який інший товар за такі ж гроші. Ви також маєте право розірвати договір і повернути свої кошти назад. При цьому, зверніть увагу на те, що при розірванні договору купівлі - продажу, розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі (гроші, сплачені за товар, повертаються в день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом семи днів).


Якщо Ви все ж зважилися на обмін, а товару немає в наявності, Ви маєте право обміняти товар при першій поставці нового товару. Продавець зобов'язаний проінформувати Вас про поставку товару в той же день, коли його привезуть.

При цьому, варто врахувати те, що на законодавчому рівні встановлено перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню.